Rukovodilac kursa:
Prof. dr Maja Ćirić
- Vanredni profesor na Fakultetu za ekonomiju i inženjerski menadžment u Novom Sadu
- + Kontakt: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.
Cilj kursa je da upozna polaznike sa osnovnim elementima marketinga u finansijskim institucijama, pri čemu se poseban akcenat stavlja na strategiju upravljanja odnosima sa klijentima. Polaznici kursa će se upoznati sa specifičnostima finansijskih usluga, sa načinima istraživanja tržišta, segmentacijom, diferenciranjem i tržišnim pozicioniranjem finansijskih institucija. Osim toga, posebna pažnja će se posvetiti specifičnostima marketing miksa u finansijskim institucijama. Nakon savladavanja osnova marketinga u finansijskim institucijama, razjasniće se pojam upravljanja odnosima sa klijentima. Objasniće se čitav niz procesa koje menadžeri finansijskih institucija treba da slede, kako bi bili uspešni u upravljanju odnosima sa klijentima. Ukazaće se na uticaj koji upravljanje odnosima sa klijentima ima na ostvarivanje satisfakcije i lojalnosti klijenata, a posredno i na pozitivne finansijske rezultate i konkurentsku prednost finansijskih institucija na tržištu.